nu låter jag sådär arg igen.

I princip alla bloggare vill ha mycket läsare på sina bloggar. Det blir ju lite roligare att tycka något när någon annan läser det också, det är ju självklart. Så igår så skrev jag en ganska arg åsikt och skickade ut lite "reklam" på 4-5 lite större bloggar, vilket jag inte brukar göra för jag tycker det är sjukt segt när folk gör reklam för sin blogg här. Helt plötsligt hade jag läsarrekord och kände mig hur glad som helst. Tänkte att det ska jag nog fortsätta med, göra lite reklam alltså.

Men fy vad krystat det är. De som gör reklam på min blogg läser säkert inte ens vad jag skrivit, och jag läser inte heller när jag går in på en blogg endast för att göra reklam. Då är det ju noll mening med det. Skitidé. Jag nöjer mig fint med min lilla skara.

Vad jag vill ha sagt egentligen är att ni kan genast strunta i att göra reklam via min blogg utan att läsa först. Från och med nu raderas alla kommentarer som bara är "läs min blogg" och jag tänker inte ens fundera på att gå in och titta på den. Jag har redan dömt er.



Nejdå, jag är faktiskt på ganska gott humör annars.


Postat av: lotta

hej du. det kan möjligen vara jävligt drygt med bloggare som gör reklam för sina egna bloggar på andras sidor. och jag brukar INTE klicka in mig på dem, verkligen inte. men av nån anledning kom jag mig in på din blogg via bloggkommentatorerna, och din reklam var ju inte så dum: du tjänade (åtminstone) en ny blogganhängare på det!



det du skrev om, djuren, var finemang. det där med skållade grisarna var det värsta jag hört sen det där med de där plockade gässen som i sin tur var värsta jag hört sen det där med de där flådda pälsdjuren i kina. alla djuren levde ju. jag tycker väl också att vi kan börja tillverka ätbara saker av handikappade. det låter som en rättvis jämförelse.



och förutom djurinlägget är din blogg bra att läsa annars också. keep up the good work!

2009-03-25 @ 12:30:42
URL: http://blossa.blogspot.com

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0