fredagsfin.

I Fredags samlades ju en blygsam skara sötnosar hemma hos mig och festade till det lite.
Vi hade sommartema vilket innebar att vi skulle vara så soliga som det bara gick. Det gick sådär med temat men trevligt hade vi som tusan och visst kändes det som att det var lite finare väder.
Det var kul att Kenneth också kunde komma. Kenneth är en liten skelögd giraff. Han sitter där i Annas knä och pratar med Sandra.



Där har vi honom igen den jävla alkoholisten.


Sen blev folk trötta och gick och lade sig. Då går jag och Elise och bastar istället. Inte så länge dock för det var varmt som fan. Men jag är nöjd! Jag hade brun utan sol på mig. Bara en sån sak liksom.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0