helgen i ett nötskal.

Helgen är slut! Eller inte helt för Söndag är ju också helg men det känns som att det är slut nu. Den bara sprang ifrån mig. Fredagkväll spenderades hos Andréa på middag men bara en liten stund för sen var det dags för mig och Marioni att åka hem igen för vi skulle upp tidigt. Åka hem och sova tidigt på en Fredag, upp tidigt Lördagmorgon. Låter som svordomar i mina öron.

Men så får det bli när man ska skriva högskoleprovet. Jag tycker faktiskt att det var ganska mysigt att göra. Tur att Maria var med för annars hade et varit fruktansvärt tråkigt men nu var det mest trevligt. Och hur gick det då? Jag vet ärligt talat inte. Men trevligt var det.


Igår då? När jag kom hem från provet så var jag så slutkörd att jag bara låg på min säng och grät i tre kvart och tyckte mest synd om mig själv i hela världen. Bara ett litet återfall i självömkansträsket.. Men jag tog mig ur det med hjälp av att jag fick ett "lägg av" sen kände jag inte för att vara sur längre.

Så jag gjorde mig i ordning och satte mig på tåget till Malmö tillsammans med Maria. Tog oss till förfest hos Mille innan vi åkte till Retro och dansade hela natten till indiepop. Ruskigt trevlig kväll! Lätt värt att må så kass att man vill dö idag.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0