tonight I have to leave it.

Gårkvällen? Ja, mm. Mja. Jo. eh.

Det var inte så att jag tappade omdömet. Jag bara sket i det faktiskt. Ibland så kan vissa stora besvikelser göra att man beter sig omdömeslöst. Som en femtonåring!

Gick vilse när jag skulle till golden. När vi äntligen kom dit så mötte vi en stilig maria som var alldeles nykter. Det såg vi till att göra något åt och helt plötsligt var vi påväg till KB. Men där kom vi inte in då en på förfesten fifflat bort mitt körkort så vi fick ta oss till Retro istället där jag och maria låtsades att vi var lesbiska. Femton var det ja? Men det var en väldigt billig kväll. Sånt muntrar alltid upp, givmilda människor.

Men idag, usch. Jag orkar inte tänka. Jag vill fan dö. På riktigt. Nu går jag och dör.
 


Kom ihåg kameran! Fast det blev bara skitbilder. Typiskt.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0