trågi fanclub.

Är inne och snokar lite på facebook och hittar några såna roliga små grupper. T.ex. idol-Eriks födelsedagspresents-grupp som är en liten bigrupp till hans riktiga fanclub. Syftet med gruppen är att folk som går med där kan skänka en summa pengar till hans present då. Pengarna ska gå till ett projekt som Erik själv vill skänka pengar till så vill de hjälpa honom. Det är ju fint och så. Men är det inte samtidigt för dumt? Hörrni?

Vad är det för idioter som lägger ner sin själ i en idolkille på det viset? Jag klagar inte, det är inte det. Jag är glad att jag fick något att le åt idag. Men kan det verkligen vara kul vara en artist och alla ens fans är bortappade knäppisar? T.ex. En kommentar från bloggen de har om presenten: "Ja! Detta är en jättebra idé! Ska prata med min mamma om jag kan få lite pengar. Kan väl i alla fall bli några hundra". Några hundra!? Helt sjuka i huvudet.

Sen är väl jag kanske inte heller så bra eftersom att jag lägger tid åt att snoka runt på olika sidor om idol-Eriks present. Men jag har inte så jättemycket att vara glad för just nu så låt mig ha det, okej?


Förresten så hade det varit roligare om Ola var med istället för Danny.
Så hade de kunnat heta EMO istället. Det hade blivit populärt.

Postat av: Lina

hihi det skulle vara klockrent med EMO istället=)

2009-03-17 @ 08:44:35
URL: http://carolinalj.blogspot.com

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0