this is where the weekend begins!

Frrrrrrredag och det känns i hela kroppen. Skulle kunna beskiva känslan med abstinens men abstinens efter alkohol låter ju illa. Så illa är det inte, tror jag, utan det handlar mer om att jag vill klä upp mig till max, träffa folk och DANSA. Fy fan det bara spritter i mig. Jag bara älskar fredagar helt sjukt mycket!


shit assu. assnyggt!

MARIONI, detta är enda sättet du får reda på detta från. För jag tänker inte tjata. Det jag vill säga är att du måste snabbasnabbasnabba dig för jag vill inte sitta och bli full utan dig! Jag funkar inte så!!!

Postat av: maria

erre, du är fan bäst. ...MAKING ME SEE THINGS IN DIFFERENT LIGHT THANK'S TO THE WINE! puss på dig.

2009-03-16 @ 14:03:29
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0