suck suck suck my arttoe.

Förresten så målade jag igår. Fortsatte med ett litet projekt jag har på min vägg.
Har aldrig gått på några kurser eller så, så jag vill inte ha en massa kritik. Mitt självförtroende är mycket skört. Bara komplimanger om ni är frikostiga med sånt. Fast nu blir det pinsamt om jag inte får några komplimanger. Nåja, jag kan leva med det.


Det var denna jag målade igår. Plus lite ökad mättnad på det hela så blev det nästan så färgglatt att det sticker i ögonen. För det är ju ett måste.

Nej, men att måla är faktiskt fantastisk terapi.

Postat av: erica

jag tyckte det var väldigt fint! :)

2009-03-17 @ 21:40:20
URL: http://midnattsgator.devote.se
Postat av: maria

MEN ERIKA! DET HÄR VAR HELT OTROLIGT FINT OCH AMBITIÖST OCH JAG ÄR SÅ IMPONERAD! (ps, vem ska du träffa i malmö idag?)

2009-03-18 @ 11:45:46
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0