spreading inside my veins.

Nu var jag precis nere hos min syster och kusin och försökte smitta dem med fredagsyra. Det gick sådär. Julia dansade i alla fall lite med mig ett tag och tyckte också att låten jag spelade var fredag. Men inte riktigt lika mycket som jag som springer runt som ett jehu.

Johannes tittade på mig som att jag var en koplett idiot när jag frågade om han ville höra hur fredag låter.

Nu ger jag er en chans.

Såhär låter fredag:


I DESERVE GETTING WASTED AFTER ALL IT'S FRIDAY NIGTH TONIGHT!

Postat av: Mirry

Det låter bra :)



Spana gärna in vår blogg och beundra de fantastiska barncitaten!

2009-03-13 @ 17:35:06
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0