söndag är fint.

Det är såna här dagar som gör att jag har hopp om framtiden. Gick upp halv tolv, fick inte äta frukost eftersom att vi skulle direkt ut på golfklubben och äta lunch. Mycket trevligt, mycket gott! Ska dit igen om en halvtimme och prata om eventuellt jobb där. Det hade varit något! Då ska jag börja spela golf igen.

Annars idag har jag plockat ner julpyntet! Bara en sån sak! Kände att jag verkligen gett pyntet en ärlig chans iår. Inte alltid det får vara framme och glänsa i över tre månader. Nu ska det bli megastädat och fint i mitt rum och sånt piggar ju alltid upp. Bäst är det att få dammsugat under sängen. Jag har drömt en massa om att spindlar bitit mig i fingrarna och jag är övertygad om att det är precis vad de gör när jag ligger och sover. Äckliga skitvarelser. Ni får inte bo under min säng.

Hoppas att ni haft en fin helg hörrni!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0