somliga går i trasiga skor.

Då har man precis varit ute på lite ärendegörande med Marioni. Jag råkade hitta hur mycket som helst på röda korset som jag ska sy vid och vips har man prima sommarkläder! Dessutom köpte vi lite skor på Bo Ohlsson av alla ställen. Men de hade extrapris på såna perfekta sommartygskor, 99 kronor! Jag köpte två! Det är ju sånt som går åt. Dessutom får jag inte använda mina smutsiga och trasiga tygskor för mamma längre för hon skäms för mig då. Så jag ska lägga dem i en påse i garderoben och ljuga för mamma och säga att jag slängt dem. Så blir hon glad.

Ja, jag vet. Jag är 20 år snart och borde få bestämma själv om jag ska ha trasiga skor eller inte. Men ja, nej det får jag inte. Hon blir så rysligt besviken när hon ser dem på mina fötter och suckar ljudligt. Vi har haft mycket bråk över mina skor.

När jag flyttar hemifrån ska jag minsann ha trasiga skor på mig hela tiden!!!




Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0