slut på fettisperioden.

Nu har jag precis avverkat året sista semla hade jag tänkt. Tänker inte tacka ja till fler. Nog nu! Blir så jävla mätt av dem. Känner mig otroligt svullig just nu. Nåväl, om sisodär 50 minuter ska jag rulla till stationen och ta tåget till malmö. På vägen plockar vi upp min zyrra i ystad sen beger vi oss till café Grannen och äter sconesbuffé och dricker te.

Jag köpte ju ett skånekort när jag trodde att jag skulle börja jobba i lund. Det blev ju inte av och nu sitter jag här med mitt skånekort. Måste åka ungefär 10 gånger fram och tillbaka någonstans långt  på tre veckor för att tjäna in vad det kostade. Så jag tänkte ha mig en liten utflyktsmånad. Fika på massa olika ställen i skåne! Vem är på?


jag mår jävligt illa.


Postat av: Frysmannen

ät ärtsoppa i malmö!

2009-03-06 @ 14:03:05
Postat av: Eurika

DET ska jag definitivt!

2009-03-06 @ 15:27:43
URL: http://eurika.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0