peripeti.

Mmm, idag fick jag frukost på sängen! Fast jag fick göra den själv.. Men jag kom in med den på en bricka och dukade upp, kände lyxen hos flingorna med torkad frukt och välbredda bullhalvor. Jag har drömt om mycket smör på mackan, mycket smör på mackan it was. Jag gillar bara det där ibland.

Min söndag var den bästa på länge. Vaknade nykter och helt utvilad, slappade hela dagen men ändå göra lite nytta (jobbintervju! ska provjobba på torsdag!) och avslutades med en 40 kronorspåse naturgodis och B&J - half baked tillsammans med det nya avsnittet Lost. Allt tog slut på ca 35 minuter. Men det var lätt värt det. Nu inleder jag en lite nyttigare vecka med rejäla frukostar. Och så är det ju Mars nu också. Måndag 2/3 - perfekt dag att ändra lite vanor på.

Nu ska jag avsluta frukosten och titta på O.C. Sen ska jag växa upp.



Postat av: Anonym

Var ska du provjobba? :)

2009-03-02 @ 13:16:45

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0