I miss you, I'm pregnant.

Jag är nog världens töntigaste på morgonen. Ställde klockan på halv nio sen låg jag och verkligen mobbade mig själv i över en halvtimme. En del av mig ville sova vidare bara precis fem minuter. En annan del var fly förbannad för att jag inte gick upp. Den senare vann. Jag önskar jag var ett med mig själv.

Faktum är att jag misstänker att jag lider av någon mild schizofreni. Ständiga diskussioner med mig själv och jag kan aldrig bestämma mig. En del av mig är alltid missnöjd, vilka val jag än gör. Frustrerande.

Men en sak som vi är överrens om är att Laaksos album "I miss you, I'm pregnant" måste gå på repeat. Förlåt att jag tjatar om Laakso men jag har verkligen fått tillbaka kärleken för dem. Det är något med vår och att solen börjar komma fram som gör att jag innerligt behöver lyssna på dem. Det enda jag inte fixar är när de sjunger på finska. Förlåt markus K, men jag tycker inte att det är något vackert språk.

Nu ska jag lösa soduko i kanske 2-3 timmar undertiden som jag bråkar med mig själv med att ta tag i högskoleprovspluggandet.


sommar definierat: Laakso tillsammans med Shout Out Louds på festival. Gah.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0