pacemaker som tickar.

Lista på låtar ni kan spela på min begravning:

Lars Winnerbäck - Kom ihåg mig då.
Death cab for Cutie - I will follow you into the dark.
Glasvegas - Flowers & Footballtops. (om jag dör i en olycka)
Laakso - The death of us.
Nicole Kidman - One day I'll fly away (om jag tar livet av mig)
Anthony & the Johnsons - Hope there's Someone
Muse - Sing for Absolution
Kent - Mannen i den vita hatten
eller något annat med Kent, måste ha Kent på min begravning.

Ja, det finns säkert fler låtar jag vill ha med på min jordfästning. Men det är något lite sjukt över att jag lägger en halvtimme åt att leta upp låtar som jag vill att folk ska lyssna på när jag är död. Ska sluta med det nu. Nu har ni något att gå efter i alla fall.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0