nu! peripeti.

Haha sånt trams. Nej, men idag var ju första dagen på resten av mitt liv. Eller det är! Det är det vare sig jag vill det eller ej. Jag gick i alla fall upp innan elva idag, bara en sån sak! Har inte heller ätit ett helt glasspaket idag. Sitter och nickar lite sådär för mig själv som för att bekräfta hur schysst det är - Ja, det är bra jobbat erika, det är riktigt bra.

Jag har skrivit mig en liten blondinbella-to-to-list som innefattar en jävla massa städning så jag har redan kastat bort listan. Borde skriva upp lite roliga saker som jag måste göra också så blir det roligare. "jag måste titta på ett avsnitt O.C", "måste blogga", "måste kolla upp alla artister från Hultsfreds nya bandsläpp". Man kan faktiskt kombinera också ju. Nu sitter jag till exempel och lyssnar på Klaxons medans jag bloggar. Kan sen fortsätta med att lyssna på Pretty Whores samtidigt som jag städar i lådorna. Helt allvarligt talat. Jag är ett geni.

Frans Ferdinand också till Hultsfred. Jag känner mig nöjd på flera plan.



Postat av: elin.

vadfan erika!! det var ju pretty whores jag tjatade om konstant förra siesta! när och hur har dom hamnat hos dig?! känner ju någon av dom där grabbarna!

2009-03-07 @ 18:09:58
Postat av: Eurika

kära du! de ska spela på hultsfred och jag ville kolla upp alla artister på det nya bandsläppet. har dock inte hittat något pretty whores än, men det är bra ellerrr?

2009-03-09 @ 11:34:45
URL: http://eurika.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0