no restlessness grows worse day by day.

Ja, nu när vi ändå håller på så tycker jag verkligen att du ska lyssna på denna låt.
Jag vill citera exakt hela låten.



En annan sak som gör mig jävligt deppig är att man förmodligen typ aldrig mer får se Laakso.

Fast en sak gör mig glad. Jag har fått jobb! I Maj börjar jag på Fridays som öppnar på Lilla Torg i Malmö i Maj.
Min nya titel är Värdinna. Låter lite bättre än säljare i mina öron om jag ska vara helt ärlig.

Postat av: hanno

kött är fint. men kanske inte när bäst före datumet gick ut för över 60 år sedan! :P

2009-03-02 @ 22:18:16
URL: http://coolwhip.blogg.se/
Postat av: lillan

grattis till jobbet. :) sökte också , men inte fått nått svar! ingen vill ha mig. åh.

2009-03-03 @ 14:12:31

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0