lördagsfinare.

Kanske den roligaste förfesten ever med ölspel och trams.
Tingvalla var roligare än man tror att det kan vara. Men jag tror att det kan ha berott på att timbuktu spelade så de vanliga bönderna var inte där utan bara kul folk. Kul musik. Kul drinkar. Kul kul. Moset i huvudet var det som inte var så kul i så fall. Det blev även debut på mina 11 centimeters klackar så jag kände mig hur fin som helst. Och lång som.. Något jättelångt.

Gör inte dippa på kesella när du inte har gräddfil. Strunta hellre i det då.


Mosdykarn. Lägg märke till att jag redan har ett brännmärke på armen.
Locktången ville också mig illa. Allt och alla ville mig illa tror jag minsann.


Inte skarpaste knivarna i lådan.


Denna här däremot, är rätt vass.


Sara har stora bröst. Vet dock inte varför Julia ska sätta ner handen i klyftan.
Men så kan man göra om man vill.


Något var extremt kul. Kanske ingenting.
I vårt ölspel så hade vi som regel att man skulle kalla sig själv för fittan hela tiden.
"Fittan börjar bli full"
Helt hysteriskt. Eller?
Och alla andra var kukar. Mycket moget.



En blåsa i örat sprack precis.
Det kan ha varit det äckligaste någonsin.

Postat av: Andreas

Ptjao, sist jag träffade dig så tyckte jag att du var lång som ett höghus. Kan ha varit för att jag själv inte hade växt till mig, men vem vet :). Interna källor säger att du inte är så mycket längre än 1.70, stämmer det verkligen? :)

2009-03-22 @ 18:46:45
Postat av: Julia

MORÖTTERNA SER UT SOM KORV!!

2009-03-22 @ 22:58:36

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0