lördagen i bilder!

Träffade trevligt folk på tåget som lovad oss att vi skulle ses på retro sen.
Men det gjorde vi minsann inte! Jag hatar dem lite för det.




Anlände till Mille där vi spexade ett par timmar.


Måns med en hiorpinne.


Gin'n'juice och discokula. Kanonkul!


Oj, som vi spexade!


Sen blev det ungefär så dimmigt som jag ser ut här. Lagom för att dra ut.
På retro drack vi lite öl, hatade en del och dansade mest.
Mycket fin kväll, som sagt!

Postat av: Andy pandy

sugig kväll asså!! jag och henrik började bråka för att han rökte... sen bråkade emma och anders med så slog anders i sönder en ruta på något kebabställe och får böta 20 000 kr :P not nice

2009-03-31 @ 10:10:28
Postat av: Qu

erikaaaa, du kan ju inte använda min jacka? buhuu :(

2009-03-31 @ 20:29:54
URL: http://qusans.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0