lets call us the comeback!

Jag måste alldeles strax skynda iväg och träna för idag tänker jag verkligen inte ligga på latsidan. Om exakt två timmar ska jag sitta på tåget mot malmö och då ska jag vara färdigtränad, nyduschad och allt vad det heter. I Malmö ska jag sätta mig på något ställe med bra aura (fattar inte alls hur man hittar det) och pluggpluggplugga till högskoleprovet. Varför åker du till malmö för att göra det? JO, för att jag måste åka en massa för snart går mitt skånekort ut. Det har blivit en liten tvångstanke men en ganska trevlig sådan.

När jag har pluggat klart ska jag gå och spana efter vårskor för att lite senare ta en fika med någon jag tycker är bra!

Åh det är lika fint väder idag nästan så jag ska klä mig så utomordentligt vårigt! Tralala.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0