kameraglad!

Jag skulle ju fota allt jag såg. Men eftersom att jag ser så himla mycket så fick jag begränsa mig. Så jag tog bara bilder på mig själv. Bra vad?

Först ett foto på hur glad jag var över att kameran funkade!


Sen tramsade jag lite för jag är lite full.
Lite suddiga blir allt bilderna efter krashen.
men det gör mig inget för jag är så glad över att den funkar!


När jag var klar med det tog jag en extremt tokig bild på mig.
jag tyckte själv att jag var tokig.
Okej, inte så tokig då.


Plötsligt var det jag som var SheSpider! Confident! Disregard!
And so I have simply decided to dislike you now .


Tänkte vara lite konstnärlig vid mitt skrivbord. Men det visade sig att jag langade upp näsan på bordet! Det var ju inte så lämpligt eftersom att jag inte är så glad för min näsa ibland. Ser ni att det speglas? waou. Näsa all over!

Ja, det var väl allt. Jag hade jätteroligt.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0