jävla brat.

Idag känner jag mig som en Blair Waldorf och för er som missat gossip girl så är det att man känner sig som en bortskämd bitch. Vaknade av att något klirrade nere i köket och drog slutsatsen av att vår städerska höll på att stjäla mynt från oss. "Hur understår hon sig?!" tänkte jag då och tog på mig morgonrocken för att gå ner och ta henne på bar gärning.

Men.. Visst, hon stod nog och skulle få tag i lite pengar men det var för att fönsterputsen var slut och hon hade antagligen lite panik för att antingen så fick hon låta bli att putsa speglar och fönster, använda sina egna pengar eller leta efter pengar i huset (hon visste inte att jag var hemma för jag sov). Hon stoppade nämligen tillbaka pengarna fort som attan när jag dök upp och såg väldigt skrämd ut och stammade fram att medlet var slut.

Jag kände mig som ett monster! Bara att jag tänkte "hur understår hon sig" som att hon jävlar i havet ska sköta sig annars får hon med mig att göra. Fast så tänker jag inte egentligen, att hon får med mig att göra. Verkligen inte. Jag är inte så fruktansvärd! Jag tycker egentligen att det är ganska pinsamt att vi har städerska en gång varannan vecka. Men vi gillar inte att städa här hemma.

Så jag fick Julia att cykla ner och köpa nytt fönsterputs och bullar till henne så nu känner jag mig som en lite bättre människa. Men bara lite. Jag hatar brats.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0