jag shoppar, alltså lever jag.

Denna eftermiddag var jag och en som jag tycker är bra på det nya köpcentret i Malmö, Entré, som öppnade i Torsdags vid värnhem. Det var faktiskt en riktig besvikelse. Man tror att nya köpcentrum ska försöka komma med något nytt men det var bara precis mainstream-affärer och tråkigt utbud. Det enda fina var foodcourtet med massa mat att välja på. Sen var det massa fina skor också faktiskt. Så fort jag får pengar så blir det skor för hela slanten!

De skulle haft lite affärer som inte finns överallt. Något exotiskt, vet inte vad. Samt ett Topshop och ett Urban Outfitters. Hade varit kanonkul! H&M och Lindex i all ära men måste det verkligen finnas exakt överallt?


Såhär ser det förresten ut ungefär runt hela. Är det inte det fulaste och tråkigaste ni sett i hela världen?
Alltså.

Och det som jag har som rubrik. Det står faktiskt så på väggen inne på Entré. Är inte det bara för dumt? Måste inte personen som kom på det citatet ha ett sjukt tomt liv som anser att den lever endast för att den shoppar? Tror att det är det som kallas för babylonsjukan. Lite i alla fall. Jo, så är det.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0