jag och james.

Jag bryr mig inte om ifall ni tycker det är töntigt. Min katt är verkligen det sötaste och finaste i hela världen. Reflekterade över det härom dagen. Helt gränslös kärlek och han skulle aldrig svika mig. Lite tragiskt är det att den enda man litar på till 110% är en katt. Jamar när han vill något, kommer till mig när jag är ledsen, förlåter mig alltid om jag blir arg och knäpper honom lite på nosen och biter mig om jag är jobbig. Kort och gott den ärligaste varelsen jag känner till. Så är han faktiskt väldigt fotogenisk. Han är perfekt!


Så egentligen, tycker ni att det är töntigt. Så tycker jag att ni är töntiga!

Å andra sidan är han bara en katt och tycker om mig för att jag klappar honom. Ah, jag önskar att alla människor var så också.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0