ingenting är gratis, stupid!

Japp, nu har jag extraknäck på golfrestaurangen. Inte helt fy skam och för första gången på mycket länge så känns det som att delar av livet börjar pusslas samman. Bara vissa. Andra däremot har bitar som nog aldrig kommer passa. Eller kanske.. Jag vet inte.

Jag är lite missnöjd för jag råkade gå på ett sånt erbjudande om en "gratis" pocketbok på någon sida. Dumskalle, tänker jag nu i efterhand, det gör säkert ni också.. Så nu har jag fått hem en bok jag nog aldrig kommer läsa och jag är även medlem i pocketklubben, så om jag inte gör något åt det så kommer jag får hem böcker för 100 kronor i månaden kanske resten av livet. Det vill jag inte. Så nu måste jag börja fiffla med det. Och även om jag säger upp det nu så kommer jag nog ändå få betala 100 kronor nästa månad och få hem lite böcker. Men det fattar jag inte - De skriver man får ett paket till efter uppsägningen då "vi" redan packar "era" böcker. Jag har ju inte valt några böcker? Kanske tror de sig veta vilka böcker jag kan tänkas välja? Nä, nu blir jag förtvivlad.


*missnöjd*

Postat av: sandra

likadant gjorde jag med en filmklubb. stupidstupid... fick betala 200 spänn för en film jag "egentligen" bara skulle betala 30 spänn för.

2009-03-05 @ 22:29:08
URL: http://blogg.ystadsallehanda.se/sandraberg

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0