don't you just love goodbyes?

Åh,
Mew
Åh,
Shespider

Jag har faktiskt haft en nästan lite obehaglig relation till Mew tidigare. Lite som idol-Erik-fansen, sådär så att jag börjat böla varje gång jag sett dem. Och ägnat timmar med deras DVD och bara låtit tårarna strömma.

Så jag har faktiskt lite dåligt samvete över förra inlägget. Hoppas att inte någon som läser är ett idol-Erik-fan och tar illa vid sig. För jag har ju också varit en dåre. Jag är det fortfarandet lite, det sticker jag inte under stolen med. Som när jag såg Håkan förra våren och grät hela konserten (då var jag visserligen grovt påverkad av alkohol). Och som att jag sitter och tittar på Lars Winnerbäck-DVDn "solen i ögonen" och gråter som ett barn när han och miss Li gör "om du lämnade mig nu". Det är lite dåraktigt det hela. Men ni som sett den, är det inte helt extremt jävla vackert när hon står inför den jättestora publiken och blir så rörd att tårarna börjar rinna?


Alla är vi dårar.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0