ett brev från lillan.

Hör och häpna, det kan vara roligt att städa. Speciellt om man hittar lite guldfynd från 2005.

Jag vet inte om det var bara vi eller om alla gjorde det - att istället för att göra skålar på keramiken så fick man keramikplattor som man skrev eller ritade på och sen gjorde hål i så man kunde hänga upp den? Alltså att man gör tavlor med andra ord, med små budskap. Det var bara det att istället för att skriva eller rita något fint så skrev jag en handlingslista.


På en annan däremot så skapar jag konst.
Bland annat så ritar jag en sadel, en häst, en sol, hus, kamel, rök från huset, ett får samt skriver "pappa kom hem för jag längtar efter dig". Tänk vad brutalt det måste kännas för en fader som jobbar mycket, när ens 6-åriga barn kommer hem med en sån tavla.



Barn är verkligen sjukt konstiga.

Postat av: maria

hahahahahahahahahahahahahaha jag skrattar tills jag gråter nu!!!! hahahahahahahahaha gud vad roligt och sorgligt på samma gång!

2009-03-16 @ 14:12:36
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0