dramaqueen.

Bredvid mig just nu - Katt med extremt dålig andedräkt. Jag mår fan illa av den.

I mitt blod just nu cirkulerar bitterhet i mängder samt ett par glas öl. Skratta? Gråta?
Skratta? Gråta?

Kvällen har varit otroligt fin. Började med att jag och marioni köpte en massa godis som vi kunde äta på bussen in till Lund. I lund mötte vi upp några fina och gick för att se på Linnea när hon skulle köra live på Liberiet tillsammans med Since our First Guitar. Jag älskar hennes musik. Lyssna på henne. Efter det så gick vi till en jättemysig bar och spenderade ett par timmar med gott sällskap innan man helt enkelt åkte hem igen. Först undrade jag om det var så bra att dricka öl idag, nu efter två ganska hårda kvällar. Men sen så kom vi tillsammans fram till att det är ändå bara Söndag en gång i veckan.



Hur var det nu?
Ja, just det! Imorgon börjar mitt nya liv!!!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0