distrahera mig mera.

Det finns en sak till som jag verkligen borde skriva upp på min lista av saker jag vill förändra och det är "Gå och lägg dig tidigt.". Ärligt, jag har mått bra hela dagen, bara lite sådär normalt ängslig. Har rensat i ett par av mina lådor och försökt distrahera mig själv, det gick sådär. Nu däremot börjar det bli omöjligt. Det är precis som att jag har en ångesttimer som sätts igång halv tio, efter det känns det mesta lite mindre kul. Tittar på film men måste hela tiden stänga av filmen för att kolla om något hänt på facebook. Givetvis har inget hänt, alla är inte så low-life som jag. Det är sjukt störigt, att vara så lätt distraherad men ändå aldrig nog distraherad.

Men jag fick höra av en gammal vän att det finns en sjukdom, eller snarare störning, som passar in på mig. Ett litet fel på hjärnan, om man inte vill vara finkänslig. Störningen kallas ADD och är typ ADHD utan H:et vilket stämmer jävligt bra för jag är faktiskt inte direkt hyperaktiv. Men symptomen stämde skrämmande mycket in på hur jag beter mig. Jag borde absolut kolla upp det. Någon som vet något om denna störning så är ni välkomna att höra av er.



Postat av: Frysmannen

Apropå att ligga i en säng, kolla den här musikvideon: http://www.youtube.com/watch?v=XiLulP9EErc

2009-03-06 @ 14:23:16

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0