diabolic.

Rektorerna på min gamla skola har bannlyst alkohol på studenten. De som är påverkade får inte lov att gå ut på trappan. Något alla gör i extrem glädje och skrik och fylla, och har gjort i alla år. Tills nu. Nu ska de gå ut helt nyktra!

Så utomordentligt ondskefullt!

Är inte det en mänsklig rättighet att vara asplakat på studenten?



Ja, jag fick då vara helbränd och helt bölig i fejset på studenten.
Man ska kanske skatta sig lycklig!

Postat av: erica

så sjukt. fan

2009-03-10 @ 21:57:04
URL: http://midnattsgator.devote.se
Postat av: maria

haha men det var ju bara ett rykte! man får inte dricka på skolan och så men det är ju inte direkt som att alla måste blåsa innan man går ut på trappan! de kommer ju inte att kolla så noga! haha. OCH SLUTA SNO MINA BILDER! jag ska fan i mig vara fullis och gråtis på studenten jag också! yes!

2009-03-16 @ 14:10:42
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0