det var bättre förr!

Nu råkade jag precis tappa min kamera i golvet. Så blev allt väldigt stripigt på skärmen och den ville icke stänga av sig. Då tar jag ut batteriet och den stänger av sig. Piuh. Nu vill fanskapet inte startas. Och objektivet vill inte åka tillbaka in i kameran. Den är död.

Så, för att sammanfatta det hela: Min kamera är sönder, externa är isönder (den andra externa jag pajjar), mobilen funkar knappt och min dator.. ja, datorn. Jag har ägnat stor del av dagen åt att få den att må bra. Diskrensat, defragmenterat och kört virusscan. Tror ni den slutar lagga för det? Vad har vi mer? Jo, vi har en elgitarr! Den har jag inte använt sen typ tvåan och använde den knappt då heller så den funkar fortfarande. Det är bra. Min elektroniska väckarklocka funkar tyvärr också fortfarande.

Det var nog allt. Nej just det! Hade ju en jättefin iPod också. Sönder.

Nu måste jag köpa en ny kamera och det blir min fjärde på ungefär två år. Vet ni vad? Jag tror att jag hade mått mycket bättre utan sånt här elektroniskt skit. Eller nä, jag hade en mp3-spelare. En sån med shuffle som kostade typ 200 kronor. Den klarade ALLT. Tappade den ner från 3:e våningen, tappade den i toalettstolen, tappade den i marken oräkneliga gånger men den stod pall. Tills jag tappade bort den. Men jag hyllar den mp3-spelaren. Kvalitet!

Allt annat som har med teknik att göra ska hållas borta från mina händer. Hör ni det!
Allvarligt. Hör ni? Hallå?

Postat av: Skinhead Barbiedoll

Jag älskar min telefon. Det är den enda telefonen jag har haft & ojoj vad jag har kastat den. I väggen, på golvet, på asfalt.. den står pall & krånglar inte med ett skit =D Men kameran är trasig. & min laptop. & mp3:s förbrukar jag som fan. & hörlurar..



när ska teknik börja hålla?! Eller snarare: varför började den sluta hålla?

2009-03-16 @ 11:23:25
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0