artbitch.

Jag har köpt en ny mascara! En såndär dubbelgrej som kapslar in fransarna. De känns lite gummi nu, kul att röra vid dem. Men prova inte på mig för då tror jag att jag blir förbannad. Mycket bakterier på era fingrar era smutsiga fån.

Hur som helst. Det blir väldigt fint, med nya mascaran.
 



Så hela jag kände mig fin så jag var tvungen att hoppa lite i sängen och kika på er finurligt! Hoppelihopp! Nej, det gjorde jag inte. Jag bara stod där och tittade in i kameran för jag tyckte det var lite.. konstnärligt?

Annars snöar det som fan här. Imorse satt jag i strålande solsken, plusgrader, med öppen jacka och drack kaffe. Jag fattar absolut ingenting.

Postat av: Skinhead Barbiedoll

Översta bilden var mökefin.

2009-03-14 @ 14:44:56
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0