ännu en mästerlig skiva.

Min moder fyller år imorgon. Och eftersom att min julklappsskiva blev en succé så var det att vänta sig att hon ville ha en födelsedagsskiva också. Verkligen en bra present! Billigt och så personligt! Jag har nu lagt ner ungefär två och en halv timme på den här skivan och blev så stolt att jag tycker att det är min skyldighet att visa resultatet.

Framsida:

Attans, nu fick ni se studiobilden ändå. Men vi kan säga att omslaget är en liten försmak på hur min nya design kommer att se ut. Det är väl inte så farligt. Det här "nytt & gammalt" blev så in i helvetes fult, men vi kan väl säga att det är en del av charmen?

Baksida:


Så såg det ut, inga konstigheter.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0