aldrig mer potatismos.

Ni undrar kanske varför jag hade en liten scarf på mig helt plötsligt. Nähä? Ni gjorde inte det.
Det brukar jag i alla fall inte ha.



Jo, här ser vi då att mitt lilla potatismosbrännmärke har börjat se ut som en elakartad hudsjukdom. Bilden gör inte rättvisa då blixten tog bort en del av den röda färgen. Man tappar fan aptiten så äckligt det ser ut. Så jag tänkte skona glada festmänniskor och tog en scarf på för att inte förstöra deras kväll.

Annars är det ju rätt hardcore med ett ärr ... av potatismos.

Postat av: elin

ojoj! trodde ointe det gock att få sådana brännsår av potatismos! :O

2009-03-26 @ 16:39:58
Postat av: Eurika

deteeh gjorde inte jag heller..

2009-03-27 @ 00:29:05
URL: http://eurika.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0