life is goooooood.

Nah, något bloggande finns det inte tid till numera. Varför ska ALLT hända på en gång? Det är inte så att jag klagar egentligen för jag är överlycklig.

Midsommar i Blekinge var helt fantastisk och slår alla midsomrar som jag någonsin varit med om. Fler bilder finns här hos Mackaronen som alltid ska vara så nedrans duktig på att fota allt hela tiden. Det är inte jag. Och när jag väl fotar så är jag ännu sämre på att lägga in dem på datorn. Vad jag är sämst på är att hålla en kamera hel då jag pajat den jag har nu. Så jag kunde ändå inte fota, ok?

Nu sen jag kom hem så har jag jobbat en massa och när jag väl får en dag ledig (idag) så ägnar jag hela dagen åt att flytta. Och det är bara så sjukt kul och så sjukt jobbigt och bara så sjukt i största allmänhet. Satt i lägenheten och pustade mellan varven och bara upprepade för mig själv i huvudet "här bor jag, här bor jag!". Har bara svårt för att fatta det. Jag har flyttat. Mamma!

På onsdag så spelar älskade, älskade Mew i Köpenhamn så det är ju ett måste för mig och Qu att åka dit och titta. Sen helt plötsligt blir det helg och det är inte vilken helg som helst utan det är både lönehelg och min födelsedagshelg! Och ja! Jag får en hel helg, inte bara en dag. Nästa vecka är jag 20 år, har jobb och bor i egen lägenhet. Jag känner mig inte alls så vuxen som det låter. Så därför får vi dra till Hultsfred söndagen där efter och busa som tonåringar lite till.



Helt underbart!

Postat av: Anonym

Första lägenheten är verkligen nåt speciellt! Snart nalkas det väl inflyttningfest.. vilket datum var det nu igen? puss kram skumbanan.

2009-06-24 @ 01:08:52
URL: http://jennicalouise.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0