jag och Bella. igen.

Inatt drömde jag att jag var hemma hos Blondinbella och umgicks med henne. Jag var hennes nya bästis! Det var bara det att jag inte alls passade in och hennes andra rika kompisar sa hela tiden saker som "typiskt skåningar!" och "va? ja hör ba inte va hon säger!" - fastän de gjorde det egentligen. De sa det bara för att de inte gillade mig. Dessutom så var Nils, hennes pojkvän, jättetöntig. Han sov i en ferrarisovsäck, alltså den bara hade mönster som en ferrari vilket jag tyckte var konstigt och han hetsade upp sig för ingenting hela tiden. Riktigt arg kille.

Nu när jag tänker på den här drömmen i efterhand så tänker jag "amen kom igen nu, Erika" och suckar ljudligt åt mig själv. Kan inte jag få drömma något coolt istället?


Faktum är att jag beundrar henne. Fattar inte hur man kan vara så jävla positiv och aktiv hela tiden. Under en dag då jag inte gör ett endaste skit så gör hon 15 viktiga saker. De som säger att hon är korkad, ful och dålig är  nog mest avundsjuka för hon hade inte varit där hon är nu om hon var dessa saker. Sen kan vi ju konstatera att jag inte tycker samma sak som henne när det gäller många saker (t.ex. päls) men vilka bästisar tycker samma om allt hela tiden?


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0