lite på sjukan igen misstänker jag.

Att jobba långpanna (aka 10 h) och sen ta ett par drinkar var nog mer än min ännu lite sjuka lilla halsflussiga hals klarade av verkar det som. Jag som hade planer för champagnefrukost med lite fina, städning och shopping får nog stryka allt från almanackan och spendera dagen i sängen för att kurera mig ordentligt.

Missta inte detta för gnäll! Jag ser flera koppar gott te, kanske ett bad och mjukiskläder. Alltså riktig quality time med mig själv. Ja, jag har varit hemma mycket själv på sistone men då hade jag också sällskap av feberfrossa och självömkan. Idag är det bara jag och lite halsont som inte gör så mycket väsen av sig om jag bara håller käften.

Nu ska jag göra mig lite frukost och sätta igång dagens första avsnitt av SATC. Puss


å, jag vill ha tårta till frukost precis som Pippi. Eller ägg.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0