lite bitter och bakfull bara.

1. Jag blev bestulen på min plånbok igår. Aj, mitt hjärta.
2. Jag önskar att de tog mobilen för jag behöver verkligen pengarna just nu så att jag kan betala för min nya lägenhet som jag flyttar till om två veckor. *trycka like-knappen på facebook*
3. Har egentligen väldigt bråttom då jag ska med tåget om en halvtimme så därför skriver jag bara såhär i punktform.
4. Stundenten var väldigt kul! Fast jag ska aldrig mer festa med de där människorna. Typ.
5. Det tar verkligen längre tid att skriva i punktform. Fattar ingenting. Och börjar verkligen få bråttom.



GOTTAGOXOXO

Postat av: Skinhead Barbiedoll

Att få ner saker i korta meningar kräver massa hjärna som inte att bah blajja ur sig gör X| takes time!

2009-06-14 @ 10:49:49
URL: http://skinheadbarbiedoll.blogspot.com

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0