kompis, det går bra nu.

Sitter fortfarande uppe och glor, mest för att varva ner efter en trevlig dag på jobbet. Idag har kanske varit en fantastisk dag om man ska tänka efter. Började med frukost med Mackaronen innan jag mötte upp min nya hyresvärd för att gå igenom lite om lägenheten samt få nycklarna. Efter det åker man till jobbet och blir hjärtligt välkomnad som vanligt, berättar om vad som hänt hittills och världens finaste Linnea och Johan går direkt och köper inflyttningspresent till mig (Detta är då en pik till alla andra. Eller mest en liten vägvisare på vad ni också kan göra). Sen har man en mycket angenäm dag där allt bara flyter på och man testar på lite andra arbetsuppgifter för att avsluta med en virgin strawberry daiquiri och en trevlig promenad hem med bästa Philip.

Nu har jag tänkt efter och det var en fantastisk dag.

Så ja, allt bara funkar just nu. Hoppas att jag inte förlorar läsare på att vara så jävla nöjd för jag vet att bitterfittan som jag var innan underhöll många, eller alla utom mig själv. Jag skulle kunna låtsas att jag var lite missnöjd över något. Men plånboken som jag blev bestulen på i Fredags har till och med blivit hittad så inte ens det kan jag klaga på. Jo, det skulle vara för att pengarna som var i självklart är borta. Men det är en världslig sak. Jag har jobb.

Nä, nu låter det mest som att jag bara skryter och långt och jävligt blev inlägget också så det är väl kanske bäst att krypa till kojs. Godnatt!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0