I played all my cards.

Igår var en väldigt konstig dag. Spenderade som bekant i stort hela dagen i sängen och tittade på SATC, gick endast upp i absoluta nödfall och tänkte ha en sådan dag, hela dagen. Så blev klockan 20.00 och jag blev totalöverrumplad av en otrevlig nedstämdhet som kom från ingenstans, kände mig plötsligt ensammast i hela världen. Det hela gick väldigt fort efter det. Ringde jobbkompisarna, hoppade in i duschen, fixade till mig, satte mig på cykeln och plötsligt satt jag på Fridays med en cosmopolitan i handen och vänner runt omkring mig. Sen blev det helkväll med drinkar, vin och senare lite dans på Etage. Somnade gjorde jag sött runt 5 ungefär efter ett par avsnitt SATC, fast dem får jag nog se en gång till för jag minns inte så mycket av vad jag såg. Typiskt Måndagar!


jag och Agnes

Postat av: Anonym

hej du!

först och främst vill jag säga att du har en väldigt fin och underhållande blogg som jag läser så ofta jag kan. sen undrar jag om du har lust att berätta vad du jobbar som?



keep up the good work!

2009-06-10 @ 20:29:57

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0