hej! jag är en förvirrad tjej som skriver hej!

Mysig dag!! Latade mig fram tills klockan var 3ish och åkte till centralen för att möta min lillasyster. Tillsammans med henne tog jag först en kaffe och sen gav mig ut på presentletande. Det gick väldigt bra, skönt att hon fick välja present själv även om det är förfärligt tråkigt. Tråkig present också men hon ville ju ha bordstabletter så vad ska man göra? På kortet drogs även pengar för två ljuvliga klänningar, har ingen aning om hur det gick till men samma där: vad ska man göra? Har ju trots allt fått skattepengarna nu så man får vara big spender vissa dagar. Efter det gick vi och åt sushi på Sachi Sushi som var helt otroligt gott.

Nu har jag städat hela lägenheten och känner mig duktigare än Kajsa Kavat och funderar skarpt på att bara precis återvända till upper east side och Sex and the city. Mycket tjat om det va? Nå, jag har ju hela boxen att mata igenom och det passar alldeles perfekt när man känner sig krasslig, vilket jag gör. Men sådär lagom krasslig bara. Bara sådär så att man kan tycka lite synd om mig.

Just det! Min kamera är kapojjt igen. Det är absolut den det är fel på och inte mig.


Å, just det! Såhär såg jag ut på VIP-festen för ett par veckor sen. Studenttider i all ära så återanvände jag studentstrassen.
Så nu vet ni det, ifall ni undrat tänkte jag
.


Postat av: Anonym

Snygging där! WE LOVE SKATTEÅTERBÄRING! <3 Diggar förresten ditt inlägg om duvorna nedan ;) Puss!

2009-06-10 @ 10:16:32
URL: http://jennicalouise.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0