forever young.

Kom precis hem från jobbet och lite after work med otroligt härliga människor. Tänkte ta mig en vit vecka så jag är i form till Hultsfred nästa vecka men det lyckades jag sabba redan på Måndagen. Helt oacceptabelt.

Nu sitter jag i alla fall här och har noll lust att gå och lägga mig. Själva delen där jag lägger mig till rätta i sängen känns lockande men det är vägen dit som jag bara inte pallar. Borsta tänder, tvätta av smink och byta om. Vilket jävla projekt alltså. Sen tänker jag på morgondagen och får ännu mindre lust att snabba på dit då dagen ska gå åt att samla vuxenpoäng genom att diska en massa och storhandla. Urh! Bäst för dagen att det är fint väder för annars blir jag förbannad.

Nej, men i största allmänhet så mår jag sjukt bra. Är ju numera 20 år gammal och jag tackar igen för en helt förträfflig helg med massor av mat, massor av kärlek, massor av presenter och massor av fest helt enkelt. Fruktansvärt nöjd och jag är överförtjust med att min födelsedag firades med dunder och brak. Dock blev det direkt vemodigt och jag insåg snabbt att jag antagligen kommer att fylla 20 de närmaste 10 åren också. Det får gärna vara såhär alltid.


Postat av: Skinhead Barbiedoll

får lov att gratulera i efterskott =)

2009-07-12 @ 12:05:29
URL: http://skinheadbarbiedoll.blogspot.com

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0