en midsommarnattsdröm.

Sitter just nu i världens mysigaste stuga utanför en liten stad/samhälle-eller-vad-i-hela-friden-man-kallar-det som heter Jämjö i Blekinge med de allra finaste vännerna man kan tänka sig och väntar på att midsommarmiddagen ska bli klar. Det är nästan lite obehagligt hur idylliskt detta är. Solen skiner över trädgården som ligger precis vid en bedårande sjö och dagen har gått åt att förbereda middag, spelat spel och vi har till och med varit och plockat blommor.

Ikväll kommer vi sitta och dricka till lite och äta gott i trädgården. Man kan räkna med att Linnea kommer ta fram gitarren och att vi kommer sitta och sjunga "inatt jag drömde" (inte jag då för jag har i vanlig ordning blivit hes) och att kärleken kommer flöda.

Ah, jag känner mig sådär töntigt lycklig!

Bilder får komma sen. Ha en jättefin midsommar allezammanz!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0