en lite hastig update.

Siesta var for vildt, hade jätteskoj ungefär hela tiden. Bäst var mina och Mackaronens härjarrundor och att vi faktiskt tjänade 130 kronor på att sälja saker som vi hittade på marken= äntligen mat. Min röst är fortfarande kaputt och det gör våldsamt ont i halsen vilket känns sådär med tanke på att jag ska jobba ikväll. Min mage börjar äntligen ordna upp sig. Jag vaknade alldeles för tidigt idag. Det är soligt och fint ute vilket innebär att jag inte tänker sitta här mer utan istället gå och göra iordning en baxig frukost och sluta tycka så våldsamt synd om mig själv. Eller så kanske jag fortsätter med det sista. Men vi hörs.


Mackaronen har bilderna, som vanligt.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0