after work.

Så, hemma från en väldigt gemytlig dag på jobbet. Gick otroligt snabbt även om inget speciellt hände. Roligast var när jag satt och torkade av drinkmeny efter drinkmeny i trekvart. Vad jag inte fattar är hur man lyckas kladda ner menyer till den milda grad, trots att jag tyckte det var ganska trevligt för det är extra kul när man verkligen märker att det blir någon skillnad i det man gör. Det blev fint, lite som att diska.

När jag slutade stannade jag i vanlig ordning kvar och tog mig en öl eller två och fick hjälpa till att dricka drinkarna som bartenderna gjort fel. Precis så jag vill ha det alltså. Gratis. Och fel(?). Vad som inte var fel är att jag fick sällskap av Emma som även fick smaka på vår berömda oreoshake med lite alkohol i. Man behöver inte sex när såna finns tillgängliga, det är sant.

Tänkte bara smita in med ett litet svar på en fråga från en anomym fågel som undrade vad jag jobbade som. Jag jobbar som värdinna på en nyöppnad restaurang i Malmö som heter TGI Friday's som är en amerikansk restaurangkejda. Mycket trevligt och titta gärna förbi när jag jobbar. Eller när jag inte gör det, det är helt frivilligt.


från i Fredags när jag försökte se sexig ut.
Det gick sådär.


Nå, råkade cykla förbi en affär på vägen hem och där fanns godis. Tänker därmed luta mig tillbaka, se på (hör och häpna) satc och sluta tänka på sånt jag bryr mig om ett litet tag. Ciao!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0