TGI tuesday.

Sådärja, då var man äntligen hemma efter att ha stått och diskat på jobbet i två timmar. Helt ofattbart att diskmaskiner ska kunna gå isönder på en så stor restaurang. Det borde faktiskt vara straffbart! Och jag har aldrig varit så glad över att vara ledig en dag som jag är över att jag är ledig imorgon för de kommer att ha ett rent helvete med allt som vi inte hann få klart.

Har nog aldrig varit så törstig som jag var när jag cyklade hem och jag har nog aldrig haft så ont i fötterna som jag har nu. Och har aldrig luktat så illa heller för den delen. Känns precis som att jag är täckt av flottig mat. Fast det är jag inte. Hur hade det sett ut egentligen?

Nåväl. Nu borde det vara dags för läggdags. Fast så satte jag igång tv:n och där började en film. Hon som spelar i den är i Afrika nu och ska se efter gorillor på något vis så jag tror att det är kingkong eller något i den stilen. Kanske bara borde sitta kvar här och se den. Rätt skönt ändå faktiskt. Ordbajs.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0