inte helt stolt över mig själv.

Imorgon kommer vaktmästaren till min lägenhet och lagar min kran. Det lustiga med det är att när han ringde och skulle boka in en tid så var jag helt nyvaken och det går verkligen inte att bruka allvar med mig när jag är nyvaken. Först så kunde jag inte för i hela världen förstå vad det var för vaktmästare och sen när jag skulle skriva in det i almanackan så kunde jag verkligen inte komma på hur det stavades. Vaktmäktare? Vaktmäktare? Säger man så? Jo, men så måste det vara för han har ju ändå makt över fastigheterna. Vaktmäktare. Så jag skriver Vaktmäktardags 0900 i almanackan. Inte bara att jag skriver vaktmäktare utan jag lyckas också skriva dags istället för dax. Totalt jävla dum i huvudet. Prata aldrig med mig när jag nyss vaknat.

Postat av: Anonym

det heter dags!

2009-07-23 @ 18:38:18

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0