I deserve getting wasted after all it's friday night tonight!

Yey! Jag fick mobilen! Eller fick jag det? Har inte hört från honom sen dess så jag börjar bli lite orolig. Men det är ju inte hela världen om han skulle ha ändrat sig, har ju inte betalat något än.

Nåväl, sov tills nu. Känns sådär med tanke på hur mycket jag skulle hinna med innan jag börjar jobba klockan 5 men jag tror nog att det var bra att jag fick sova ut lite. Sen att jag sätter mig här det första jag gör när jag har mycket att göra är ju lite knasigt för jag förlorar massor av tid på att vänta på att mitt (eller grannens, om ni nu ska vara petnoga) slöa internet. Jag förstår inte hur man pallade långsammare än detta för ett par år sen. Då gjorde det mig inget att det tog flera minuter att ladda en sida, man gick och tog en macka undertiden man väntade och sen var det inga problem med det. Nu vill jag ta livet av mig om sidan inte laddat klart inom 30 sek. Ja, jag räknade innan när det tog lång tid och min dödsångest började krypa fram. Kanske verkligen inte borde sitta här mer nu!

Ikväll jobbas det till tio och sen möllevångsfestivalen. Ha en fin Fredag!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0