easy come easy go.

Då har man precis kommit hem från sista jobbpasset innan en veckas ledighet och det är jag fan värd efter denna vecka. Har varit ledig en dag och bara jobbat långpass, kväll. Jag är helt utmattad. Därför är det kanon att jag har en dag ledig nu som jag bara ska vara hemma och tjilla på för att sen låta det bli tisdag och dra till EMMABODA. Ouch vad jag är taggad!

Vilket tråkigt inlägg det här blev. Bara att konstatera!

Tänkte förresten på det innan idag. Jag har nog blivit lite dummare nu när man inte går i skolan längre och dricker alkohol var och varannan dag. Eller så har folk runt omkring mig blivit lite mer komplicerade. Jag fattar ingenting! Rent allmänt. Sen när jag kommer hem från Emmaboda ska jag börja läsa lite mer och inte tolerera något komplicerat alls i mitt liv.


festivalliv.

Postat av: Skinhead Barbiedoll

ohh geggig, jag ahraldrig varit med om festivalgegg :(

2009-08-07 @ 16:02:50
URL: http://skinheadbarbiedoll.blogspot.com

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0