det vankas ny mobil.

Sitter just nu i en spännande budgivning på tradera för en ny mobil. Börjar bli oacceptabelt med en 3 år gammal mobil med stor spricka i skärmen (det här med sprickan är verkligen inte mitt fel) och tänkte därför skaffa mig en ny som inte kostar allt i världen. Finns ändå ingen anledning för mig att köpa en dyr mobil för jag som sagt en vana att ha isönder allt tekniskt som hamnar i min närhet.

Har haft besök av mina föräldrar idag och det är alltid väldigt bra för mamma vill så gärna att min kyl ska se bra ut aka. inte som i en ungkarlslya vilket den tenderar att göra när man jobbar på restaurang. Sen så tog jag även en tupplur i mammas knä vilket var helt oslagbart. Nu börjar klockan närma sig 7 så det är dags att stänga av den här dumburken och ägna sig åt kvällen då man får finbesök. Ciao!


och nu börjar man längta efter Emmaboda. Mindre än en vecka!!

Postat av: bitte

nice

2009-07-23 @ 18:04:13
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0