kittycat.

Så då var det avklarat. Själv trodde jag att jag skulle stå och darra som en asp, stel som en pinne (ordvits?) och känna mig dålig. Men tvärtom, efter lite uppvärmning så kände jag mig riktigt bra! Inte bäst, kunde inte de svåraste ställningarna men man ska ju ära sina begränsningar, som det är sagt. Om några veckor kommer jag vara smidig som en katt, you'll see!

Nu sitter jag i valet och kvalet om jag ska snabba mig till två-tåget hem eller om jag helt enkelt ska sätta igång wii och lira lite gituar hero.. Skönt att komma hem vs. skönt att inte stressa. Hem kommer jag ju.. Nåväl. Jag har inte bråttom. Ah, lite peace of mind känner jag allt. Tack yoga.



Här är en gammal bild på min man förresten. Jag saknar alltid honom extra mycket när jag är ensam hemma hos honom. Men han jobbar och har ett liv och det gör inte jag. Mest för att runda av lite.

Postat av: maria

DU jag saknar dig också. väldigt mycket. jag vill prata med dig, veta vad som händer och har hänt i ditt liv! jaja vi sågs ju i fredags men... nu ska jag jobba! <3

2009-01-27 @ 14:30:31
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0